بیمه تکمیلی عمر و درمان رانندگان, مدیران و کارکنان شرکتها
- توضیحات
- دسته: بخشنامه های اداری
باسلام
احتراما با توجه به تمدید یکساله (از تاریخ 1398/05/15 الی 1399/05/15) قرارداد بیمه تکمیلی عمر و درمان رانندگان عزیز بخش حمل و نقل داخلی کالا طی شماره 98/58621 مورخ 1398/05/27 خواهشمند است مراتب به کلیه شرکتها و موسسات حمل و نقل داخلی کالای واقع در آن استان اعلام نمایند تا مبلغ نیم درصد(0/5 %) از کرایه پایه حمل بعنوان حق بیمه تکمیلی عمر و درمان رانندگان، مدیران و کارکنان شرکتهای حمل و نقل داخلی کالای سراسر کشور به حساب شماره 8440380143 بانک ملت به نام کانون انجمن های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکتهای حمل و نقل داخلی کالای کشور واریز نمایند.
ضمنا بدیهی است : قرارداد جدید ادامه قرارداد قبلی می باشد و پرداخت مبالغ بیمه تکمیل عمر و درمان می بایست تا تاریخ 1398/06/01 به روال گذشته انجام پذیرد و از تاریخ 1398/06/02 نیم درصد از کرایه پایه حمل پرداخت گردد.
بیمه تکمیلی عمر و درمان مدیران و کارکنان انجمن ها و شرکتهای حمل و نقل کالا
- توضیحات
- دسته: بخشنامه های اداری
با سلام و احترام
نظر به قرارداد شماره 98/58621 مورخ 1398/05/27 با شرکت آتیه سازان حافظ خواهشمند است کلیه مدیران و پرسنل شرکتها و کارکنان انجمن ها و کانونهای استانی که دارای لیست بیمه ای معتبر تا تاریخ 1398/03/30 می باشند را نسبت به قراردادن در لیست خدمات تکمیلی بیمه ای درمان به کانون حمل و نقل کالای کشور اعلام فرمایند. در این راستا لازم است جمع آوری لیستها و ارسال آن توسط انجمن و کانون استان انجام و ارسال گردد.
نرخ حق توقف
- توضیحات
- دسته: بخشنامه های اداری
با سلام
احتراما با توجه به گذشت مدت زمان طولانی از بازنگری و تعیین نرخ حق توقف جدید و با عنایت به جمع بندی نظرات مختلف انجمنهای ذیربط موارد ذیل بعنوان نرخهای جدید با درنظر گرفتن تفکیکی کامل کامیون و کشنده های مختلف و پیشگیری از هرگونه اختلاف و مناقشه فی مابین شرکتها و رانندگان براساس تصویب کانونهای شرکتهای حمل و نقل و رانندگان از تاریخ 1398/06/15 ضروری می باشد.
نرخ تن بر کیلومتر
- توضیحات
- دسته: بخشنامه های اداری
باسلام و احترام
بدینوسیله ابلاغیه شماره 60224/74/1 مورخ 98/05/07 دفتر حمل و نقل کالا برای اطلاع و اقدام تقدیم می گردد.
خیلی دور خیلی نزدیک در حمل و نقل
- توضیحات
- دسته: اخبار کانون
خیلی دور خیلی نزدیک در حمل و نقل
یکم: روزی، روزگاری حمل ونقل.
با آنکه سالیان زیادی از آغاز برنامه توسعه میگذرد به دلایل مختلف و با تأسف فراوان جایگاه واقعی صنعت حمل ونقل و به ویژه بخش حمل ونقل جاده ای در مقایسه با سایر کشورهای همجوار و همسطح همچنان از افق برنامه دور است و علیرغم صرف منابع و زمینه سودآوری بسیار، نه منافع چندانی حاصل و نه اتفاق شایان توجهی در این رابطه رخ داده است.
با نگاهی گذرا بر سیر برنامه ریزیها و مدیریت بخش حمل ونقل جاده ای به روشنی درمی یابیم که این بخش زیربنایی اقتصاد کلان با عمر فرتوتی که دارد از بیماریهای مزمن گوناگونی نیز رنج می برد. برای پویایی و بازگشت به مسیر توسعه، بهره وری و ارتقای سطح خدمات در زیرساختهای حمل و نقل امری ضروری است و پیش از اینکه زمان بیشتری از دست برود جانمایی آن در برنامه ها و راهبردهای اجرایی لازم به نظر میرسد. بهبود و توسعه نظام حمل و نقل بنا به عللی که بیشتر در زنجیره تأمین و لجستیک نهفته است، برای رونق اقتصاد و صرفه جویی در منابع از هر زمان دیگری ضروریتر است.